JOBBA HOS OSS

Vi söker en stjärnsäljare till showroom’et!

Om Brindle

Välkommen till Stockholms mest engagerade inredare – En inredningsstudio med oändliga möjligheter.

Brindle levererar personliga, stilsäkra och över tid hållbara inredningar till hem och företag. Vi har samlat allt inom inredning under samma tak.

Hos oss hittar du möbler från världens alla hörn, samt unika tjänster utformade med kundens behov i fokus. Våra arkitekter och inredare samarbetar med professionella hantverkare och gör de svåra inredningsuppdragen enkla och hanterbara.

Brindles professionella inredare står redo för att hjälpa till.

Jobba hos oss

AKTUELLA TJÄNSTER

Vi söker en passionerad och engagerad säljare om vill ta sig till nästa nivå i sin karriär. Vi söker dig som drivs av försäljning, mål och resultat.

I rollen som säljare arbetar du i vårt glada team med inredningsarkitekter och projektledare. Du arbetar främst i vårt showroom med att möta våra kunder och uppfylla deras drömmar om ett fint hem eller ett stilfullt kontor/affärsyta. Du arbetar också med kunder som kontaktar oss via andra kanaler.

I dina arbetsuppgifter ingår att ta hand om våra kunder från att de sätter sin fot innanför vår dörr tills att deras möbler står på plats hemma hos dem. Du hanterar både enklare möbelförsäljning till mer omfattande inredningsuppdrag. Du jobbar även i team med kollegorna kring större inredning- och renoveringsuppdrag.

Arbetsuppgifterna består bla av:

  • Försäljning
  • Kundservice
  • Skapa offerter och order
  • Hantering av webbutikens kunder

Vem är du

Vi tror att du har erfarenhet från möbelbranschen och gillar att arbeta med försäljning av kvalitetsmöbler, inredningen och design. Vi förutsätter är att du gillar att arbeta ’på golvet’, drivs av
att uppnå säljmål, är en stjärna på att räkna på marginaler och har ett starkt affärstänk.

Som person är du kommunikativ, utåtriktad och en teamspelare. Vidare tror vi att du i din säljroll är lyhörd mot kundens önskemål och ödmjuk i din approach. Du gillar att möta kunder och alltid ge det lila extra. För att lyckas i rollen behöver du vara effektiv, ha stor datorvana och ha lätt för att lära dig vårt sortiment och de administrativa uppgifterna.

Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet av program som Autocad, Sketchup och/eller Photoshop.

Brindle Inredning erbjuder dig

Vi tror på en företagskultur som ser till allas välmående för att skapa bästa möjliga förutsättning till framgång. Engagemang, Ägandeskap, Uppskattning och Innovation är värderingar som vi vill ska känneteckna vår arbetsplats.

Vi erbjuder en engagerad, dynamisk och platt organisation där det finns stora utvecklingsmöjligheter. Vi är en relativt liten organisation och därför behöver man kunna
hantera dynamik och flexibilitet för att vi framgångsrikt skall nå gemensamma mål tillsammans.

Tjänsten är på heltid, tills vidare med sex månaders inledande provanställning. Vi ser gärna manliga sökande för ökad mångfald. 

Placering i våra fina lokaler i centrala Stockholm. I den här processen ber vi dig ansöka via mail till christine@brindleinredning.se. Observera att urvalet görs löpande. Skicka in din ansökan snarast.

Frågor kring tjänsten besvaras av vår VD, Christine Hanberg på christine@brindleinredning.se

Vi använder cookies

På den här webbplatsen används cookies för att underlätta för besökarna och ge tillgång till olika funktioner och olika typer av information.
Mer information >